Ocean Technologies Group zapewnia cyfrowe rozwiązania w zakresie uczenia się, oceny, morskiego HR i zarządzania flotą. Od pewnego czasu współpracuje z Szkołą Morską w Gdyni, a okazją do wymiany doświadczeń w zakresie edukacji morskiej były targi Nor-Shipping 2023 w Oslo.
Szkoła Morska w Gdyni otrzymała ostatnio bardzo ważny dokument.
Wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom gospodarczym wynikającym z postępującego rozwoju branży offshore wind, Szkoła Morska w Gdyni wspólnie z Instytutem Badań Edukacyjnych przygotowała opis kwalifikacji dla monterów turbin wiatrowych.
Jednym z celów polityki bezpieczeństwa morskiej farmy wiatrowej BC-Wind i Ocean Winds jest zapewnienie pracownikom bezpiecznego środowiska pracy oraz prewencja wszelkich wypadków.
Po odzyskaniu przez Polskę niepodległości nikt nie miał wątpliwości, że szkoła morska, kształcąca kadry do służby na morzu będzie Polsce potrzebna - powiedział prezydent Andrzej Duda podczas gali z okazji stulecia wyższego wojskowego szkolnictwa morskiego i Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Szkoła Morska w Gdyni od pewnego czasu prowadzi kursy powiązane z operacjami przy użyciu statków typu jack-up. Z uwagi na ekstremalne warunki pracy tych jednostek , w kursie uczestniczyli wytypowani pracownicy administracji morskiej, wydającej pozwolenia wykonywania czynności i kontrolującej ich egzekwowanie na polskich wodach terytorialnych.
Szkoła Morska w Gdyni, na życzenie wielu armatorów, opracowała i wdrożyła nowe szkolenia. Mowa o: "HELM/Bridge Team Management" oraz "HELM/Engine-room Team Management" na poziomie operacyjnym i zarządzania.
Szkoła Morska poinformowała o poszerzeniu oferty parku symulatorów. – Tym razem stworzyliśmy nowy punkt symulujący transfer pracowników na/z WTG (Wind Tower Generator), wzbogacony dalszymi ćwiczeniami ewakuacji zalecanymi przez Global Wind Organisation (GWO) – mówi Alfred Naskręt, dyrektor Szkoły Morskiej w Gdyni.
Szkoła Morska w Gdyni informuje, że rozpoczęła szkolenia ,,HV WIND" dla pracownik6w prowadzących montaż lub serwis WTG no farmach wiatrowych.
Polskie przepisy regulujące bezpieczeństwo przyszłych pracowników farm morskich są zawieszone w próżni. Opracowania wymagają również regulacje użytkowania i wprowadzenia sprzętu do pracy w polskiej strefie ekonomicznej na Bałtyku. – Administracja morska musi stworzyć stały algorytm ekspertyzy, który będzie obiektywny i przede wszystkim obejmie wysokie standardy bezpieczeństwa. Nie powinniśmy dopuścić ,by te przepisy w podstawowej wersji stworzyli inwestorzy. Koszty wynikające z wypadków na morzu przez niedotrzymanie rygorów bezp
Święto Straży Granicznej. Ponad trzy dekady obrony granicy na lądzie i morzu
Carnival i Seaspan wyposażają floty w internet Starlink
Babcock rozwija współpracę z Saab w związku z budową korwet dla sił morskich Szwecji
Ubezpieczenie "Miecznika" zgodne z prawem? Wraca temat zarzutów o nieprawidłowości przy zakupie
MKiŚ: do 14 czerwca br. przedłużono prace dot. ceny maksymalnej za energię elektryczną z offshore
Zyski spadają, oczekiwania rosną. Hapag-Lloyd aktualizuje prognozy na 2024